Monday 20 November 2017

Høy Sannsynlighet Trading Strategier Forex Trading


3 priskanaler som hjelper deg med å finne høye troverdighetshandler. Artikkeloversikt Rammeprishandling hjelper en handelsmann til å anerkjenne høye sannsynlighet for inngang og utganger. Rammer er basert på forhåndsprishandling, slik at det ikke kan forutsi fremtiden, det kan bidra til å bygge forventninger slik at du vet om den nåværende rom kan gå tom for damp eller bare begynnelse Det er en håndfull måter å ramme prishandling, slik at du bare trenger å bestemme hvilken metode som passer best for deg. Prisen kan ofte føle seg underlagt naturens regler som tyngdekraften eller treghet Derfor, når prisfallet til et visst nivå, kan du ofte legge merke til en sprette på et tidspunkt. Innramming av prisdiagrammer med kanaler kan hjelpe deg med å se når prisen kan reagere eller sprette og når en passende oppføring eller utgang kan vises. Det er mange diagrammer og handelsstrategier med pris kanaler så behandle det som en buffet Velg bare det du vil ha, og hvis noe ikke passer deg, la det være for neste handelsmann. Kan også oppnå forskjellige ting som å hjelpe deg med å innspill trend fortsettelse oppføringer eller rekkevidde bundet reversals. You vil bli introdusert til 3 typer kanaler i artikkelen Håndtrukne kanaler er karakteren skoleversjonen av kanalen handel, men kan være svært effektiv for å finne oppføringer og avslutte Donchian Channels hjelpe handelsfolk finne breakouts og breakdowns Ved å se på pris ekstremer over et bestemt antall perioder eller dager Til slutt vil vi se på en avansert kanal basert på Median-Line analyse, kalt Andrews Pitchfork. Les Forex Simple Channels kan være svært effektive. Kort laget av Tyler Yell, CMT. Hand Drawn Channel. Dette er det beste stedet å starte for nyere handelsfolk. Handtrukne kanaler er enkle å forstå og kan brukes i varierende eller sidelengs markeder med pris som reagerer på støtte og motstand. Kanaler kan også brukes i et økende marked som vi ser på EURUSD-diagrammet ovenfor. Les Forex Linjeverktøyet kan brukes til å tegne kanaloverdeler og - underlag. Kort laget av Tyler Yell, CMT. Nøkkelkvalifikasjonen for en kanal er at prisen shou Jeg berører minst to ganger, men tre eller flere er best I en stigende kanal som vi ser over på EURUSD, ligger kraften bak kjøpetrykket som vi ser med høyere høyder og høyere nedganger, slik at den høye sandsynlighetshandelen vil få deg til å kjøpe i nærheten kanalbunn med stopp under inngang og utsiden av kanalen, og selge nærkanaler. Kortslutning på kanaloverdeler anbefales ikke fordi vi er i en uptrend. Les Forex Range Trading lar deg klart definere risikoen og målene dine. Kort laget av Tyler Yell, CMT. Donchian Channel Breakout Trading. Richard Donchian opprettet en grundig enkel trend etter strategi i 1980-årene bygget på konseptet om å kjøpe styrke og selge svakhet Donchian Channels anses som en høy sannsynlighet breakout strategi som finner prisen overstiger høy eller lav over en bruker spesifisert nummer av timer dagers uker Denne kanalstrategien fungerer bra i stigende eller fallende markeder, men er best pensjonert i løpet av bundet markeder. Les Forex This Simple Strat egy hjelper deg med å fange store bevegelser og grenseutslipp. Kort laget av Tyler Yell, CMT. Fordi få breakouts fører til legitime trender, vil mange forhandlere legge en stoppavslutning på motsatt kanal. Dette begrenser risikoen og forhindrer deg i å holde på en tapende handel for lenge Handlere som ikke er komfortable med det store stoppet, oppfordres til å redusere handelsstørrelsen, eller du kan beskytte din handel ved å stoppe med gjennomsnittlig True Range eller med et stopp midt på kanalen som ville være en 10-dagers lav eller høyt avhengig av trendretning. Endre s Pitchfork Median Line. Trinn med pitchfork er kraftig når du forstår hvor du skal finne utgangspunkt for å tegne mønsteret. Pitchfork trading ble utviklet av Dr Alan Andrews basert på konseptet at prisen ofte returnerer til en gjennomsnittlig pris overtid med svinger vekk fra medianen ofte tilbake til trenden veksler retninger Dette mønsteret gir mulighet for tett risiko og rimelige fortjenestemål. Les Forex Konstruksjonen Pi tchfork er enkel og bygget på Market Pivots. Chart Opprettet av Tyler Yell, CMT. Argumentet som hjelper handelsmenn til å bygge strategier rundt pitchfork er at 80 av tiden i trending markeder, vil prisene svekke seg mot den stigende eller fallende medianlinjen. grunnlaget vil være basert på 3 svingende svingninger i markedene som er identifisert som A, B, C på diagrammet. Startsvingen Punkt A er begynnelsen på medianlinjen og sving ekstreme punkter B og C rundt punkt A gir deg pitchfork. Det er mange nyttige verktøy for å finne utgangspunkter A, B, C, men etter en stund vil du kunne peke på markedets svingeutgangspunkter med din handelsmanns øye. Du kan bruke Zig Z ag-indikatoren som hjelper deg med å bestemme det viktigste prisendringer og svinger og tegner din pitchfork fra disse punktene. Et annet alternativ er å bruke daglige eller ukentlige fraktaler som viser deg prisendringer for å markere vendepunkter i markedet. Det foretrukne målet når man handler med pitchfork er midtlinje Men i sterke markeder eller markeder, kan du målrette mot motsatt stiggaffel. Stoppet blir ofte plassert utenfor høyden med mengden 0 5 eller 1 ganger gjennomsnittlig True Range for å la markedet puste inn i trenden. Nøkkelen til denne eller en hvilken som helst strategi er å finne den som passer best for deg. Sluttmålet for hvilken kanal du bruker, er å lage prishandling på din foretrukne tidsramme, slik at du kan bestemme passende oppføringer og utganger Uansett hvilken metode du bruker , sørg for å begrense risikoen ved å plassere stopp utenfor kanalen og bruke riktig handelsstørrelse for kontosaldoen .--- Skrevet av Tyler Yell, handelsinstruktør. Interessert i vår analytiker s beste visninger på store markeder Sjekk ut vår gratis handel Guides Here. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse på trender som påvirker de globale valutamarkedene. Høy Sannsynlighets Trading Strategies Entry til Exit Tactics for Forex, Futures og aksjemarkeder med CD Audio. In High Sannsynlighet Trading Strategies, forfatter og kjente handelsopplærer beskriver Robert Miner faglig alle aspekter av en praktisk handelsplan - fra inngang til utgang - som han har utviklet i løpet av sitt fremtredende tjuefemår. Mer i høy trolighet Handelsstrategier, forfatter og velkjent handelspedagog Robert Miner skisserer ferdigstilt alt aspekt av en praktisk handelsplan - fra inngang til utgang - som han har utviklet seg i løpet av hans fremtredende tjuefemårige karriere. Resultatet er en komplett tilnærming til handel som vil tillate deg å handle trygt i en rekke markeder og tidsrammer Skrevet med den seriøse forhandleren i tankene, gir denne pålitelige ressursinformasjonen en påvist tilnærming til å analysere markedsadferd, identifisere lønnsomme handelsoppsett og utføre og administrere bransjer - fra oppføring til CD-ROM DVD og andre tilleggsmaterialer er ikke inkludert som en del av eBook-filen Less. Friends Reviews. To se hva vennene dine tenkte på denne boken, plea se sign upmunity Reviews. Saeed Mohamadi vurdert det virkelig likte det. almest 2 år siden. Jeg les denne boken i 2010 og siden da endret meg helt om markedet og handel generelt Jeg brukte ikke sin strategi i det hele tatt, og jeg gjorde det ikke tro på det siden dag ett, men men jeg har lært at jeg kunne se på markedet fra et stort utvalg av synspunkter, og jeg tror jeg leser hele anmeldelsen. Grad vurdert det likte det. almest 5 år siden. Denne boken har grunnleggende om en handel strategi ved å bruke noen standard diagrammønstre og indikatorer. Hovedverdien er å innstille disiplinen til å holde seg til handelsplaner. Mange sofistikerte handelsfolk vil bli frustrert av mangel på fullstendighet, og mange nybegynnere vil bli lest hele anmeldelsen. Tadas Talaikis vurdert det var ok. En annen tillegg av utallige bøker Kirsebærplukkeeksempler For det første inneholder ingen slike strategier ikke markedet enkle å kjøpe og holde strategi. For det andre, Markeder er mer variant enn gitt i slike bøker. Tredje inneholder denne boik ingenting om virkelige sannsynligheter calcu Les hele anmeldelsen. Susan Gast vurdert det var fantastisk. over 3 år siden. En av de beste bøkene om handel jeg noensinne har lest. Ja, han dekker hvordan man handler med sin proprietære programvare, men det var fortsatt veldig veldig educational. Yari vurdert det virkelig likte det over 4 år siden. Høy Sannsynlighet Trading og 2 ting du trenger å vite om. High Sannsynlighet Trading ville være den nærmeste tingen til en forex hellig gral, rett kanskje ikke. men hva er høy sannsynlighet handel og hva involverer det Er det noen høy sannsynlighet for valutahandel strategier rundt. Vel, se, skal vi. Men før du går videre, må du forstå hvilken høy sannsynlighet handel er. Tabel Of Contents. Definition of High Sannsynlighet Trading. Her er definisjonen av høy sannsynlighetshandelshandel bare når det er så stor sjanse for at handelen din er en vinner. Så hvilken prosentvis suksess snakker vi om her Faktisk kan ingen fortelle deg hvilken prosentandel av handels suksessrate som vil telle så høy probabi men hvis noen har en 90 trading suksessrate, ville det være veldig bra handelssystem å ha, men det faktum er at de er svært få eller svært sjeldne indeed. Generally speaking, trading suksess rate på 60 -80 ville bli ansett som høy sannsynlighet trading. Why Vel, det er mer enn 50 sjanse for å lykkes, er det ikke. Høy Sannsynlighet Trading Setups-Hvordan og hvor de formler. I min ydmyke mening tror jeg at disse to tingene nedenfor lager eller danner høy sannsynlighet for trading setups. Support og motstandsnivåer. Større tidsrammer som daglig, månedlig og ukentlig. Nå kan du ha en annen mening om dette, så du trenger ikke å tro hva jeg sier. Hva er mine grunner da. Vel, når det gjelder støtte og motstand nivåer, disse nivåene skiller seg ut. Hver Tom, Dick og Harry-handelsmenn i verden kan se den. De store finansinstitusjonene som handler forexmarkedet, kan også se det. Så det naturlige menneskelige reaksjonen sparker inn og prisene oppfører seg forutsigbart når det rammer nivåer av støtte eller motstand. Nå er jeg også av den oppfatning at støtte - og motstandsnivåer du ser på mindre tidsrammer, ikke er like viktige som de som er sett på de større tidsrammer. Derfor spiller de større tidsrammer en viktig rolle i dette argumentet at høy sannsynlighet for handelsoppsett skjer i dem. READ Dette er den beste etterspørselsstoppteknikken. 2 diagrammer viser alle. Større trender er så åpenbare i større tidsrammer fordi større tidsrammer reduserer støyen som er så vanlig i mindre tidsrammer. støtte og motstandsnivåer på lengre tid rammer stikker ut skiller seg ut De kan ses tydelig av alle handelsfolk. Eksempler på høy sannsynlighetshandelsoppsett på støtte - og motstandsnivåer på større tidsrammer. Jeg vil vise deg noen eksempler på hvordan prisene reagerer på støtte og motstandsnivåer på større tidsrammer så du vil forstå hva jeg snakker om, og jeg kan bare gjøre deg til en troende. Dette første diagrammet nedenfor er GBPUSD på den månedlige tidsrammen, og det som er viktig å merke seg her er f handle det. Det var åpenbar støtte og motstand levels. and når prisen slo de nivåene, reagerte det som forventet Pris treff støtte nivåer og sprette tilbake eller pris treffer motstandsnivåer og faller ned. Her er et annet eksempel dette er en ukentlig GBPJPY diagram , legg merke til hvordan prisen oppfører seg forutsigbart. Jeg kan gi deg mange eksempler i daglige, ukentlige og månedlige diagrammer om hvordan prisene oppførte seg når det ramte støtte - og motstandsnivåer, men seriøst lærer du mye når du utforsker deg selv, sjekk det ut sjekk ut fortiden, og du vil bli overrasket. Hvem ønsker å handle med høy sannsynlighet for handelsoppsett i ukentlige og månedlige diagrammer. Jeg vil ikke. Du er problemet når du vil handle ved å bruke de ukentlige eller månedlige charts. trade-oppsettene for alltid å av handelsoppsettene vil ta mange år å danne, for å nå de store støtte - og motstandsnivåene. Derfor vil du handle mindre. Du stopper tap avstanden kommer til å bli enorm. Så hva er den beste måten å handle disse høy sannsynligheten av etups som skjer i større tidsrammer. Vel, denne neste delen, jeg kommer til å berøre den ene. Hvordan handle høye sannsynlighetshandelsoppsett på større tidsrammer. Nå sa jeg tidligere at handelsoppsett som skjer i de større tidsrammer, tar mye tid til å danne år selv. Så hvis du er fokusert på å bare handle ett eller 2 valutapar, vil du nesten ikke få noen handler i det hele tatt. Den gode nyheten er at det er 20-23 valutapar som du kan overvåke til se hvor prisen er på i forhold til de støtte - og motstandsnivåene du har identifisert på diagrammene dine. Med dette øker sjansene for at handel settes ofte i noen av disse 20 pluss valutaparene, men uansett vil det fortsatt være en lang ventetid. READ Slik Trade Pullbacks I Forex. So hva er løsningen da. Vel, det tror du trenger å skille høy sannsynlighet handel i større tidsrammer fra din daglige eller vanlige trading activity. What s som skulle bety det betyr. you kan ha din vanlige trading ac Tivitet, som for eksempel dagshandel, og dine handelsstrategier skal baseres på mindre tidsrammer fra 1 minutt opp til 4 timers diagrammer. Men på den annen side holder du også et øye med hva som skjer i større tid, handelsoppsettene som kan dannes der Og når tider kommer og oppsettene skje, bør du handle dem. Så egentlig, det er som en todelt handel virkelig. Det gode med det er at det ikke forstyrrer din vanlige handelsaktivitet. Er du glad nå bra. Så når tiden kommer og en handelsoppsett i den større tidsrammen dannes, hvordan tar du faktisk handelen da. Her hva jeg gjør. Hvis jeg ser en tradingoppsett som skjer i den månedlige og ukentlige, og det er nesten tid å ta en handel basert på det oppsettet, vil jeg bytte til en mindre tidsramme, enten den daglige eller 4-timers eller 1-timers tidsrammen. Jeg bruker disse mindre tidsrammer for mine handelsoppføringer. eller hvis jeg ser en høy sannsynlighetshandel på den daglige tidsrammen , Jeg bytter til 4 timer, 1 time eller enda 30 minutters tidsramme for mine handelsoppføringer. Det er to grunner til at jeg gjør det. For å få bedre handelsoppføringer, slik at min stoppavstandsavstand er stram som mulig, men ikke for nær for å bli for tidlig stoppet. Når min stoppavstandsavstand er stram som mulig, kan jeg øke min kontraktstørrelser som jeg handler, som ikke øker min generelle handelsrisiko i det hele tatt. Her er et eksempel på en handel jeg så på på EURJPY månedlige tidsramme, legg merke til støttenivået som ble brutt tidligere i blått og når prisen var på vei opp til dette nivået, ventet jeg på det. Så da prisen var på vei opp til dette motstandsnivået jeg identifiserte på månedskartet, bytte jeg da til 4-timers tidsramme for mitt handelsoppføring, og mitt salgssignal var en bearish Nå har jeg bare greid å få 145 pips fortjeneste på denne handelen. Jeg var litt dum for å bruke min etterfølgende stopp for nært med 4 timers tidsramme. Jeg burde ha brukt den daglige tidsrammen til å stanse min handel, og plassere den bare bak lavere sving høyder men hva jeg liker å se er hva som skjer next. READ Stop Loss Order og de eneste 2 beste stedene å plassere den. Det er 1900 pips flytte i 38 dager. Imagine Jeg f Jeg hadde nettopp flyttet mitt stoppfall til breakeven og gjorde ikke t forstyrre å stoppe sti etc og bare la handelskjøp, ville jeg ha gjort så mye fortjeneste i litt over en måned. For å sette det i perspektiv handlet jeg en gangs standardkontrakt for den handel, jeg kunne ha gjort 19.000 på den handel. er en viktig leksjon fra den erfaringen. Når du handler i den større tidsrammen, må du ikke behandle og administrere den handelen som en handel i en mindre tidsramme. Hvis du gjør det, kommer du sjansen til å få maksimal fortjeneste fra den handelen. Forex Trading Strategies er egnet for Trading High Sannsynlighet Trading Setup. Det er noen Forex trading strategier her som kan brukes vellykket i trading høy sannsynlighet forex trading oppsett i større tidsrammer. Bare tenk utenfor boksen og litt Bruk litt av fantasi når du prøver en nd bestemme hva som er den beste måten å bruke disse Forex trading strategier for å handle disse oppsettene. Ytterligere notater om høy sannsynlighet handel på større tidsrammer. Det vil være ganger at prisen vil whipsaw rundt litt på de identifiserte nivåer av støtte og motstand, og dette kan mener at du kan bli stoppet ut på ditt første handelsforsøk, men du vil legge merke til at etter den prisen vil fortsette i den retningen du forventet. Så hvis du blir stoppet ut en gang, ikke tenk over det. Hold øye med. Du må kanskje ta en annen sekundær handel eller 3. handel før kursen beveger seg i ønsket retning. Les mer om prishandlingshandel. Det vil hjelpe deg sterkt med å vite når du skal komme inn i kurshandlingen min hvis du er ledig, les og lær. Les mer om reversal lysestake diagrammønstre de virkelig komme til nytte i slike situasjoner som det jeg har gått gjennom. Whew Endelig er det over, det er 1.515 ord skrevet på dette innlegget om High Probability Trading. Ikke glem å dele, som, tweet eller lenke hvis du har hatt det. Betyr verden til meg hvis du gjør det slik at jeg kan være mer motivert til å skrive mer nyttige forex trading tips for deg. Mange takk RKay. Support og Resistance. Even viktigere enn trendretningen er nøkkelstøtte og motstandsnivåer Grunnen til støtte og motstand er så viktig er at det er hva resten av markedet også ser på Forex er det beste markedet i verden for støtte og motstand som arbeider om og om. Mens disse støttemodstandene og motstandsnivåene ikke alltid vil hold, vil de veldig ofte fungere som nøkkelenivåer for å skape lønnsomme handler fra. Prisen Handlerne handler stadig etter nøkkelstøtte og motstandsnivåer å handle fra. En enkel titt på et Forex-diagram viser deg hvor ofte disse nivåene blir respektert. gjøre en vellykket handel, pris handling handelsmenn må plotte disse støtten og motstand nivåer Når prisen da kommer til disse nivåene handler det om å vente på pris for å gjøre et signal for entry. Below er et diagram eksamen pleie av åpenbare støtte og motstand levels. Introduction til Johnathon Fox s pris Action Trading Strategy. Live pris Action Trading. Introduction å bli en høy sannsynlighet pris Action Trader. Price Handling handel er den vanligste formen for handel blant profesjonelle handelsmenn Pris Handling handel involverer analyserer bare de røde prisaktive dataene på et rent diagram uten noen indikatorer. Hva så mange handelsfolk ikke klarer å innse er at indikatorene de bruker i sin handel, er bygget ut fra å bruke gamle prisdata for å gi dem en forsinkende indikator, mens prishandlerne tar leveprisen som den kontinuerlig blir trykt på sine diagrammer for å gjøre høy sannsynlighet for handelskonfigurasjoner. Som jeg sa ovenfor, handler Prisen mer enn bare å se på det siste stearinlyset for å handle. Det er hva mønsterhandlerne gjør, men vellykket pris handlingshandlere bruker hele diagrammet til å gjøre handelsbeslutninger Pris forteller alltid noe og lærer å bruke den informasjonen er kritikk Jeg lærer å lese og handle prishandlingshistorien. Når handelen med trenden er handelsfolk ute etter å ta handler i retning av dagens trend. Mens en veldig enkel strategi blir det ganske ofte oversett av mange bransjer. Du vil mest sannsynlig ha hørt å si slik som trenden er din venn til den bøyer og dette er veldig sant De beste handler vil bli funnet når trading med trenden. i forex markedene solide trender er ikke alltid tilgjengelig mesteparten av tiden vil du finne markedet som strekker seg som bare betyr at det ikke er en åpenbar trend på en eller annen måte. For prishandlingshandlere er dette ikke noe som betyr at om markedet er trending eller strekker det, kan det fortsatt være gode handler som skal spilles. For å identifisere trender i markedet med pris handling er veldig enkel Når vi ser etter handel med trenden, ønsker vi bare å handle med de helt åpenbare trendene. Hvis trenden ikke er åpenbar, er det sjanse for at det ikke er en veldig sterk trend, og vi må kanskje se etter andre handler for eksempel bransjevirksomhet. Grunnen til at et rent diagram er så viktig er at vi må kunne se hvilken pris som gjør dette. Dette er kritisk når vi ser etter trender. Merknad i det rene råprisdiagrammet nedenfor, prisen er tydeligvis høyere. Dette er en veldig åpenbar trend og de eneste handler som skal spilles i dette markedet, er å kjøpe og handle i tråd med trenden. Hva er Price Action. Below er et eksempel på hvordan en næringsdrivende kan bruke disse støtte - og motstandsnivåene for å handle. en pinbar som har dannet seg på et nøkkelstøttenivå Pris da avviser støttenivået og beveger seg høyere. Prisen Handlerne bruker informasjonen fra prishandlingsdiagrammet for å gjøre sine handelsbeslutninger. Prishandlerne har nøkkelsignaler de ønsker å presentere i markedet for dem å gjøre en handel. Pris handling handlere bruker informasjon de kan se i prisen, for eksempel. Er det en trend. Er det en rekkevidde. Er prisen på eller i nærheten av en støtte og motstand nivå. Prisen dannes en nøkkel reversa Et signal som indikerer at markedet skal flytte. Ved hjelp av prisdataene kan prishandleren plotte nøkkelforespørselsnivået på sine diagrammer. De kan også identifisere når prisen skal bryte ut eller reversere og bruke denne informasjonen til å ta lønnsomme handler. Deretter er to videoer som ble laget mens handel handler om prisoppsett. Disse videoene markerer akkurat hvor høy sannsynlighet disse handlingshandelsoppsettene kan være når du spiller dem fra de riktige områdene på diagrammene. Disse handelsoppsettene ble tatt med De samme høye sannsynlighetsmetoder som undervises i Forex School Online Lifetime Membership Pris Handlingskurs, som for eksempel handel fra det viktigste daglige støttemotstandsnivået, ser ut til å handle innenfor den åpenbare trenden og ved hjelp av et prisvirkende utløsersignal som en pinbar for bekreftelse . Hva er de typer handler Pris Action Traders Take. High Sannsynlighet Trading Strategies Entry til Exit Tactics for Forex, Futures, og aksjemarkeder. I High Sannsynlighetshandelsstrategier forfatter og velkjent handelspedagog Robert Miner skisserer ferdigstilt alt aspekt av en praktisk handelsplan fra inngang til utgang som han har utviklet seg i løpet av hans fremtredende tjuefemårige karriere. Resultatet er en komplett tilnærming til handel som vil tillate deg å handle trygt i en rekke markeder og tidsrammer Skrevet med den seriøse aktøren i tankene, gir denne pålitelige ressursinformasjonen en påvist tilnærming til å analysere markedsadferd, identifisere lønnsomme handelsoppsett og utføre og administrere bransjer fra inngang til exit. PART ONE High Sannsynlighet Trading Strategier for ethvert marked og enhver tidsramme 1.CHAPTER 1 Strategier for høy sannsynlighet for ethvert marked og enhver tidsramme 3.Any marked, hvilken som helst tidsramme 4.Kondisjoner med høy sannsynlighet utgang 4.Lading og lagging indikatorer 5 . Hva du vil lære i denne boken og CD 6. Låt oss komme i gang 8. Kapittel 2 Flere tidsrammer Momentumstrategi 9. Hva er Momentum 11.Multiple Time Fram e Momentum Strategies 12.The Basic Dual Time Frame Momentum Strategi 12.Momentum Reversals 14.Most Pris Indikatorer Represent Rate-of-Change 15.Momentum og pris Trender Ofte Diverge 16.How Dual Time Frame Momentum Strategies Arbeid 19.Which indikatorer å bruke for flere tidsrammestrategier 31. Hva er de beste indikatorinnstillingene for å bruke 36. Regler for tidsramme for øyeblikkestrategi 43.Dualt tidsrammestrategi Handelsfilter 46.KAPITTEL 3 Praktisk mønstergjenkjenning for tendenser og korrigeringer 49. Hvorfor er det viktig? å identifisere en trend eller korrigering 50.Simple Pattern Recognition Basert på Elliott Wave 52.Trend eller Correction Overlapp Guideline 52.ABC og Away We Go 58plex Corrections 64.Overlap er nøkkelen til å identifisere en korreksjon 66.Tendenser og fembølge mønstre 67.Greater i tid og pris 75.Fifte bølger er nøkkelen 77.Momentum og mønsterposisjon 79.Momentum og mønster er ikke nok 82.KAPITTEL 4 Bortsett fra Fib Retracements 83.Internal Retracements and Corrections 84.Alterna Te Price Projections Kvalifiserer Internal Retracements 89.More Alternate Price Projections 92.External Retracements Hjelp Identifiser den endelige delen av en trend eller korrigering 96.Pattern pris mål 99.Pris, Mønster og Momentum 106.KAPITTEL 5 Utover tradisjonelle sykluser 111.Time Retracements og korrigeringer 112.Alternatidsprojeksjoner Begrens tidsrapporteringsområdet 114. Flere tidsfaktorer 117. Tidsmålssonen 118. Flere tidsfaktorer 135.KAPITTEL 6 Oppføringsstrategier og posisjonsstørrelse 139.Entry Strategy 1 Trailing One-Bar Entry og Stop 140.Entry Strategy 2 Swing Entry og Stop 150.Position Size 158.CHAPTER 7 Exit Strategies and Trade Management 163.Multiple-Unit Trading 164.Risk Belønningsgrad 165.Exit Strategies 166.Trade Management 168.Trade Bare høy sannsynlighet, optimale oppsett 197.PART TWO Trading the Plan 199.CHAPTER 8 Real Traders, Real Time 201.Adam Sowinski Slorzewo, Polen 202.Jagir Singh London, Storbritannia 206.Cees Van Hasselt Breda, Nederland 214.Kerry Szymanski T ucson, arizona 218.Derrik Hobbs Warszawa, Indiana 222.Carolyn Boroden Scottsdale, Arizona 227.Jaime Johnson Encinitas, California, og. Bogata, Columbia 231.Kapitel Sammendrag 234.KAPITTEL 9 Handel med handel og andre saker 237.Routines og Trading Records 237. Hvorfor handelsfolk vinne eller miste 239.Technology, Trading Time Frames, Markets to Trade og Utnyttelse 242.Trade for Points, Ikke for Ticks 244.You Can T Kjøp Suksess 244.You CAN Be A Successful Trader 245.More Bar - by-Bar Entry to Exit Trade Eksempler 247. Om forfatteren 263. Om CD-ROM 271.

No comments:

Post a Comment