Tuesday 14 November 2017

Forex Trading Journal Blogg Site


Importer handler direkte fra megler eller handelsplattform Alt på en gang, lett som paus Og hvis Tradervue av en eller annen grunn ikke direkte støtter megleren her, er listen, du kan skrive dem manuelt, eller du kan importere handler fra Excel eller en tekstfil. Når du registrerer en handel i journalen din, er diagrammer på flere tidsrammer fra ukentlig ned til 1 minutt tilgjengelig for din anmeldelse. Du vil selv se dine kjøpsposisjoner som er merket på diagrammene, selv for bransjer i fortiden. notater om handler, og gjennomgå dem senere. Legg inn dem i løpet av handelsdagen, eller vent til senere - du får selv bestemme hvor mye du vil gjøre i løpet av handelsdagen. Merk notater om handelsdagen som helhet, selv for dager du ikke gjorde noen handler The Journal View handler bekvemt grupper handler og relaterte notater om dagen. Ta handlingene dine med noen koder du vil ha senere, du kan filtrere handler med disse kodene for å bore ned til akkurat det du leter etter. Se på en se hvordan et bestemt system eller oppsettet fungerer. Bruk det globale filteret til å velge bare de handler du vil se på etter symbol, side, tag, varighet eller datoperiode når du har valgt et filter. Du kan se journalen, handler eller rapporter basert på bare de handlingene. En sammendrag av dagen, et sammendrag av handelens siste aktivitet i fjor, aktivitet på de siste delte handlene dine, og til og med poengter for å handle andre, har delt i de samme instrumentene du handlet de siste par dagene. Hvis du jobber med en trading coach eller mentor, du kan gi dem tilgang til dine trading data, og du kan til og med se kommentarer og ha samtaler med dem om spesifikke bransjer. Kjører PL Charts. See de samme kartstudiene som flytter gjennomsnitt, bollinger band, ATR , etc som du bruker i løpet av handelsdagen, eller legg til sammenligningstabeller med en indeks, sektor eller en annen sikkerhet. Vis din handel s PL over tid Og for intradaghandler, se din løpende kombinert PL for hele handelsdagen, og markere hvor en Spesifikke handel passer inn i dagsmøtet ssioner og gebyrer. Regler som avregnes i andre valutaer, for eksempel forex, Eurex, osv., vil beregne PL-data og statistikk både i deres valuta og i basisvaluta USD for samlet rapportering med andre bransjer. Ta opp provisjoner og avgifter, og bytt rapportene til bruk enten brutto eller netto beregninger basert på dine preferanser. Forex Trading Journal - Forex2Stay. Denne oppføringen handler om noe som totalt forandret måten jeg nærmer seg FX-markedet, og det er grunnlaget tilbake i mai 2007 jeg hadde nettopp ferdig med to bøker som begge fanget min oppmerksomhet Den første var Bird Watching i Lion Country, lest andre, og den andre var Way of the Turtle av Curtis Faith. For å lage en lang historie kort var det et uttrykk i Turtles måte som virkelig fikk meg til å tro Tro henviste til Valutamarkedet som et fundamentalt drevet marked, hvor handelen ikke er den primære styrken bak bevegelsen. Faktisk større makroøkonomiske hendelser og styrker driver prisen. Troen sa også at denne typen mar ket har den største likviditeten med de reneste trender og er det enkleste for trendfølgere å handle. Nå lød dette til kjent. Det var den samme informasjonen jeg lærte i BWILC, så jeg begynte å lese om BWILC. Men denne gangen tok jeg på flere ting da min forrige lesing Ulike tankegang jeg antar. Så jeg gjorde det til et mål å finne ut hvem de viktigste aktørene var i valutamarkedet og hvordan de gjør sine handelsbeslutninger. Vel 41 av sine beslutninger er basert på Fundamentals og 26 er basert på teknisk analyse. Disse statistikkene fortalte meg at jeg handlet ufordelaktig, fordi om lag 90 av mine handelsbeslutninger var basert på teknisk analyse. Så jeg måtte endre spillet mitt, begynte jeg å undersøke disse makroøkonomiske hendelsene, og jeg undersøkte hvilke grunnleggende kjører markeder jeg trengte å finne ut hvordan en bestemt nyhetshendelse påvirket markedet, ikke bare på kort sikt, men det større bildet. Dette forandret alt for meg fordi jeg skjønte at jeg ikke visste nok om markedet jeg var tradi Jeg var god på IT-jobben min fordi jeg visste mye om det, og jeg var sikker på hva jeg visste at jeg ønsket samme følelse når jeg handlet, og det er det jeg fortsetter å forbedre i 2008. Også trodde du kunne finne dette under lenken helpful. Trade Vel Brent. Forex Trading Journal. Forex Trading Journal. I skal begynne en online Forex Trading Journal som vil være en offentlig logg av hver handel jeg lager Det er et par grunner jeg skal begynne å legge ut Mine handler her på Winners Edge Trading blogg Første grunn er fordi jeg vil følge mitt eget råd i en artikkel jeg skrev i forrige uke om forex disiplin Hvis jeg skal skrive om å gjøre det, vil jeg gjøre det og leve det Så dette vil være min trading ansvarlighet struktur Alle dere vil være min ansvarlighet partnere og jeg vil ha alle som leser denne bloggen for å hjelpe deg. Du kan også legge inn dine handler her, og vi kan få noen tilbakemeldinger fra gruppen. Jeg vil skrive alle inngangspunkter samt stoppe tap, og ta profitt mål jeg vil også inkludere min pre-trade analyse for hvordan jeg tar hver handel. Den andre grunnen til at jeg skal legge inn handler er fordi jeg har fått tonnevis av e-postmeldinger om mine handler og strategier. I tillegg til å hjelpe meg i min handel tror jeg dette vil hjelpe alle andre også For å beholde oppføringene til et håndterbart nummer, vil jeg bare legge inn svinghandler med en daglig, 4 eller 1 timers oppføringstast. Jeg skriver alltid om å holde en Forex Trading Journal så nå skal jeg lære deg hvordan du holder en også ved å følge denne journalen Tidsskriftet starter i morgen fordi det er første i måneden Det er lettere å vise noen noe, så det er å fortelle noen om det På denne måten vil jeg vise deg hvordan du holder en journal Vennligst bli med meg og delta i denne Forex trading journal fordi som alltid din deltakelse er hva som skal gjøre dette til en suksess. Winners Edge Trading ville ikke være her hvis det ikke var for dette store samfunnet. Hvis du liker denne ideen eller har noen andre ideer om hvordan jeg burde fortsette vennligst ta med kommentarene nedenfor. For å følge Handlingene i journalen, klikk på kategorien Forex Trading Journal eller Klikk her. Han, En av de beste måtene å forbedre i livet, deler ide med andre, og når du har begynt å skrive om Din strategy du skal få et bedre og større bilde av det. Etter min mening er du den første personen som retter og forbedrer veien i dette feltet ved å gjennomgå forslaget ditt og også finne btern måte å få profitt. I tillegg hjelper du de menneskene som har mistet sin tarm i Forex og nybegynnere Ønsker deg den beste Iman. Have vært å lese den ukentlige analysen du sendte og de er innsiktige. Dette er en god ide å holde styr på handler og unngå impulsiv eller hevn hyggelig å dele din handler med oss ​​deling er en del av læringsprosessen har nettopp motivert meg til å starte min egen journal også. Det er veldig sjenerøst av deg, Gud velsigne deg. Ja, Journal må være lesbar slik at vi kan gå tilbake og vurdere så forhåpentligvis etter en stund egen handel journal vil være rock solid. Yes det skjer med meg også, jeg vil ofte gjøre en handel ut av kjedsomhet eller bare fordi jeg kan. Så dette burde hjelpe oss alle å kontrollere vår impulshandel. Takk for kommentaren, og jeg håper å høre din tanker når dette utvikler seg. Flott ide Dette hjelper meg fordi journalnotatene mine kunne bruke litt klarhet. Jeg må huske at hvis jeg vil ha en journal for å være verdifull, må den leses. Også hvis det er verdt å sette på en handel, så s verdt å skrive om Siden jeg er ny til handel, ser jeg på daglige eller 4-timers diagrammer og prøver å bruke det jeg lærer om prishandlinger. Jeg tror for mange indikatorer i tillegg til å lagre rotet prosessen jeg liker EMA fordi den gir en vektet prissti. Annet enn at prishandling virker som den beste takk for alt så langt. Great Casey Jeg har hatt problemer med å kontrollere min impulshandel. Dette vil hjelpe meg sterkt. Forex Trading Journal - Forex2Stay. Denne oppføringen handler om noe som totalt forandret måten jeg nærmer meg FX marked, an d det s Grunnleggende tilbake I mai 2007 hadde jeg nettopp ferdig med to bøker som begge fikk oppmerksomheten min. Den første var fugletitting i Lion Country, lest andre, og den andre var Way of the Turtle av Curtis Faith. For å lage en lang historie der var et uttrykk i veien for skilpadden som virkelig fikk meg til å tro Tro henviste til valutamarkedet som et fundamentalt drevet marked, der handelen ikke er den primære styrken bak bevegelsen. I stedet for større makroøkonomiske hendelser og styrker driver prisen troen også uttalt at denne typen marked har størst likviditet med de reneste trender og er det enkleste for trenden å følge med. Nå lød dette til kjent. Det var den samme informasjonen jeg lærte i BWILC, så jeg begynte å lese BWILC. Men denne gangen fanget jeg på flere ting da min forrige leser Forskjellige tankegang jeg antar. Så gjorde jeg det til et mål å finne ut hvem de viktigste aktørene var i valutamarkedet og hvordan de gjør sine handelsbeslutninger. Vel 41 av sine beslutninger er basert på Fundamentals og 26 er basert på teknisk analyse. Disse statistikkene fortalte meg at jeg handlet ufordelaktig, fordi om lag 90 av mine handelsbeslutninger var basert på teknisk analyse. Så jeg måtte endre spillet mitt begynte jeg å undersøke disse makroøkonomiske hendelsene og jeg undersøkte hvilke grunnleggende kjører markeder jeg trengte å finne ut hvordan en bestemt nyhetshendelse påvirket markedet, ikke bare på kort sikt, men det større bildet. Dette forandret alt for meg fordi jeg skjønte at jeg ikke visste nok om markedet Jeg var handel Jeg var god på IT-jobben min fordi jeg visste mye om det, og jeg var sikker på hva jeg visste at jeg ønsket samme følelse når jeg handlet, og det er det jeg fortsetter å forbedre i 2008. Også trodde du kan finne dette under linken helpful. Trade Vel Brent. Forex Trading. På vår Forex Trading sist fredag ​​handlet jeg US Non Farm Payroll, denne nyhetshendelsen er kjent for å forårsake store bevegelser i Forex markedet, hver handelsmann der ute kjenner disse og er usu alliert venter på å handle denne hendelsen eller unnvike det. Vel for meg er denne hendelsen en mulighet til å tjene og det er ingen måte jeg dodging dette Siden jeg vet i et tilfelle som dette kan du tjene eller miste ca 100 pips på bare 1 eller 2 minutter Bestemte jeg meg for å bruke min forhåndsutgivelsesteknikk for å håndtere dette. Først jeg sjekket hvilke andre handelsmenn som spår om denne hendelsen, er de Pro USD eller mot, for det meste vil du kunne fortelle dette ved å se på D1-diagrammet og legge til Den enkle glidende gjennomsnittlige indikatoren med en periode på 10, nå 15 minutter før pressemeldingen, hvis stearinlyset var over SMA, handler du for lenge, hvis det er under, så handler du for kort, og hvis det forblir i midten, Jeg handler ikke mest. Mesteparten av tiden i Forex Trading, handler jeg valutaparet USD og JPY på denne hendelsen, siden dette paret vanligvis gjør den største bevegelsen i denne hendelsen, men denne gangen, hvis du så på D1-diagrammet du vil se at stearinlyset er over SMA som er Pro USD, men hvis du l også på D1-diagrammet på EUR USD og GBP USD, vil du se at de begge er mot USD, og ​​det er fornuftig siden konsensus forutser at det vil gå mot USD. Så det beste valget for meg er å handle paret GBP USD, fordi dette paret har en historie med stor bevegelse på denne hendelsen, selv om det er mindre enn JPY, men definitivt større enn EUR. Men til min overraskelse gikk handelen min vei, men bevegelsen var nesten som om det ikke var noen pressemelding, var bevegelsene så liten, så etter at jeg så det nå en 5 pip, lukkte jeg umiddelbart min handel, selv om den økte opp til 10, følte jeg det var tryggere å bare stoppe handelen før den droppet. Så sprakk i Forex Trading i forrige uke. Tilbake til min Forex Trading 22. mai 2014 handlet jeg for valutaparet GBP GBP, og visste at det vil bli en nyhetsblast senere den ettermiddagen om GBP s Bruttonasjonalprodukt, jeg har bestemt meg for å bruke teknikken som kalles Pre-News Release-handel Med denne Forex Trading teknikken kan du legge inn bestillingen din fem minutter malm nyhetsutgivelsen, nå er spørsmålet hvordan vi skal vite om det går lang eller kort, min lesning er at jeg ser på konsensusen i vår levende kalender for å se om deres prediksjon er for lang eller kort handel, men husk at de er heller ikke 100 korrigere det som en vill studert gjetning, da etter å ha visst hvilken side som har den bedre enden, ser jeg på diagrammet, jeg satte på Dagbladet og la til indikatoren kalt Simple Moving Average med en periode på 10.Nå hvis du ser lysene er over SMA-linjen 15 minutter før nyhetsutgivelsen, går du for lenge, men hvis det er under SMA-linjen, går vi kort så enkelt, og vi setter vår fortjeneste 80 pips unna og stopper Tap 40 pips unna Vi forlater det der og venter på nyhetsutgivelsen. Her er mine faktiske handelsbilder. Og veldig mange ganger vil vi oppleve denne tingen kalt å tape, men likevel holder jeg fortsatt fast på min handelsplan. På dette Forex Trading Jeg forventet virkelig ikke GBP s Offentlig sektor Netto Låning til å slippe 9 6 31B fra forrige av 6 073B spesielt når konsensusen var 3 500B og det er hovedgrunnen til at vi taper alt var bra bortsett fra det. På mitt siste Forex Trading innlegg snakket vi om Fibonacci Retracement, fibo s er stor støtte og resistent analysator , men det kan ikke gjøre det helt alene du trenger en annen indikator for å redusere risikoen på inngangspunktet ditt, andre bruker trendlinjer som jeg også gjør det noen ganger, men vanligvis bruker jeg Pivot med min fibo. I motsetning til Fibonacci Retracement beregner Pivot automatisk sin egen motstand og støtte, så dette betyr bare at alle s Pivot poeng er de samme, så hvis alle handelsmenn der ute respekterer pivotpunktet, da du re handel er trygg Pivot har disse nivåene, R1 betyr første motstand så åpenbart er det den svakeste blant de fire nivåene, det er R2, R3, den endelige R4 den sterkeste motstanden, normalt en handel ville ikke nå dette punktet, vanligvis er R3 allerede et av det ekstreme vendepunktet til valutaparet, det samme gjelder for S1 som betyr f første støtte og S2, S3 og sluttstøtte S4.Pivot forteller sine pivotpunkter hver dag, noe som betyr at poengene endres hver dag, så når du ser lysestaker er under P-linjen i pivotpunktet, sannsynligvis er dagen forspent til kort , men hvis lysestaken ligger over P-linjen, går biasen til lang, men det er bare sannsynligheten ikke 100 nøyaktig lesing, husk at ingenting er sikkert i Forex Trading. P-linjen er også et sterkt hoppende punkt, spesielt når det er en 0 618 fibo i nærheten av den. Hvis det er tilfelle, er det veldig klokt å inngå handelen din på 0 618 av din fibo og plassere ditt stoppfall bak P-linjen, slik at P-linjen blir som ditt andre studsepunkt etter 0 618 Se det andre bildet for et eksempel. Ser du hvor nøyaktig P-linjen lar stearinlysene hoppe fra vårt Forex Trading-diagram, det holder det tilbake fra å slippe, dette viser oss bare at det er en motstandslinje på P.

No comments:

Post a Comment