Saturday, 7 October 2017

Forex Salg Banen


4 Vanlige salgsteknikker som folk faller for. Den fargen bringer virkelig øynene dine ut. Vi vet ikke når vi får dem i størrelse igjen. De har bare laget denne spesifikke modellen for bærbar datamaskin i et begrenset løp for å teste markedet. På noen måter er salgsrepresentanter mestere i forbrukerpsykologi. Tasked med å dreie vindushoppere til betalende kunder, bruker de en rekke teknikker som kan overbevise selv de mest grizzled forbruker til å gjøre et kjøp han eller hun ikke hadde planlagt på Fra vår forfengelighet til vår frykt for å gå glipp av, har salgsrepresentanter funnet ut hvordan du kan tømme på drivkraften som fører oss til å forplikte seg til et kjøp. Den skummel delen er mange ganger de er så gode til å overtale oss til å kjøpe at vi ikke engang vet at vi har vært hatt til det er for sent. For eksempel, her er fire vanlige salgsteknikker som de fleste mennesker fortsetter å falle for uten å innse det. mest brukte teknikk i noen salgsrepresentant s taktikk er smigere Konsumenter av natur vil ønske å bli validert for sine kjøp, og ingen er mer villige til å hente på komplimenter enn den tilstede selgeren De er alltid de første som forteller deg at kjolen du prøver på, er utrolig slankende, eller bilen du prøver på, gjør at du ser ut som en utøvende. Den overraskende tingen er at selv når kundene kjenner smigeren de mottar, er de irriterende , de faller fortsatt for det I fjor viste en studie ved Hongkong University of Science at alle former for smiger, oppriktig eller på annen måte, skaper et positivt bilde av flatterer i tankene til en kunde. Som et resultat begynner vi ubevisst å stol på salgsrepresentantene mer og gjør oss selv lettere å presse inn på å kjøpe. Handlet knapphet Ingenting motiverer en forbruker til å forplikte seg til et kjøp som oppfattet knapphet. For eksempel var jeg nylig i en skobutikk hvor en kunde prøvde på et par designer høye hæler som var rundt 100 over budsjettet Etter ca 20 minutters pacing gjennom butikken i topphylleskoene var kunden fortsatt motvillig til å kjøpe dem. Salgspersonalet fortalte henne da at hun skulle kjøpe hælene selv om det betydde å returnere dem neste dag fordi de var det siste paret butikken ville få i sin størrelse i overskuelig fremtid. Så kom en annen representant og fortalte den unge kvinnen at hun passerte et par like hælene av samme designer i fortiden, og det tok henne seks måneder å finne de samme skoene igjen. Hvis den unge kvinnen tenkte objektivt, kunne hun ha innsett at hun veldig godt kunne ha funnet det samme paret sko online for mindre enn butikken ble lading Men siden hun allerede flirte med kjøpet, var den plutselige produserte frykten for å gå glipp av skoene for alltid, nok til å gjøre henne forpliktet til å kjøpe. En studie fra Stanford University har vist at en frykt for å være jilted reduserer vår generelle tilfredsstillelse med et stykke varer, men øker dramatisk vårt ønske om å kjøpe det. Butikker vet dette, så de driver begrenset forsyningssalg for å generere den slags frykt som driver folk til å kjøpe Even w høne du bestiller et hotell på nettet, vil du se de eneste to romene som er koblet til noen reservasjonslinker Så neste gang du er fristet til å kjøpe noe, stopper du og spør deg selv om du virkelig aldri vil se produktet igjen, eller hvis du bare tror du vant t. Discounted Markup Mange ganger vil en butikk markere prisen på sine varer dramatisk, slik at den kan gi en overbevisende rabatt når det kommer tid til å selge. Dette skjer oftest hos bilforhandlere hvor klistremerkeprisen på noen kjøretøy kan være mer enn 2000 over produsentens anbefalte utsalgspris MSRP På denne måten kan forhandleren tillate kundene å snakke ned prisen på bilen til MSRP slik at de tror de får en god avtale når de egentlig bare betaler nøyaktig hva forhandleren hadde håpet på hele tiden. Obligasjon gjennom gjensidighet Våre følelser av skyld og forpliktelse kan være sterke motivatorer når det gjelder å kjøpe et produkt. Studier har vist at folk naturlig har en følelse av reci forutsetning som fører dem til å tro at etter at noe fint er gjort for dem, bør de gjøre noe fint for det velvillige partiet i retur. For å utnytte dette, vil salgsrepresentanter ofte skape et gi og ta scenario der de får deg til å føle at de har gjort deg en tjeneste For eksempel, hvis du ikke kan finne et par jeans i din størrelse, vil en salgsrepresentant søke gjennom lagerrommet for flere alternativer som du kanskje finner tiltalende. Det er en enkel gest, men som et resultat vil du føle deg mer Forpliktet til å kjøpe et kjøp fra dem. Bunnlinjen Hvis du vil kontrollere hvor mye penger du bruker på shoppingturer, må du lære å gjenkjenne disse vanlige salgsteknikkene. Når du er i stand til å se gjennom en salgsrepresentant s tonehøyde, det vil være lettere for deg å ta en objektiv beslutning om verdien av et potensielt kjøp. Som et resultat vil du kunne kjøpe mindre av de tingene du ikke trenger og spare mer penger på ting du gjør. Det kan ikke være rakettvitenskap, men det er sikkert smart shopping. En undersøkelse gjort av United States Bureau of Labor Statistics for å måle ledige stillinger. Det samler inn data fra arbeidsgivere. Det maksimale beløpet av penger USA kan låne. Gjeldstaket ble opprettet under Second Liberty Obligasjonsloven. Renten som et institusjonsinstitutt gir midler til, som opprettholdes i Federal Reserve til en annen depotinstitusjon.1 Et statistisk mål for spredning av avkastning for en gitt sikkerhets - eller markedsindeks Volatilitet kan enten måles. En opptreden av den amerikanske kongressen gått i 1933 som Banking Act, som forbød kommersielle banker fra å delta i investeringen. Nonfarm lønn refererer til hvilken som helst jobb utenfor gårder, private husholdninger og nonprofit sektor Den amerikanske Bureau of Labor.8 Tricks of the World s Best Salespeople. Author , Profit First. I er forfatteren til Profit First, The Pumpkin Plan og The Toilet Paper Entrepreneur. Have du noen gang måtte kjøpe noe, som en bil eller kjøkken ap pliance, men fryktet det fordi du ikke hadde lyst til å håndtere en tunghendt salgskonsoll. Sikkert nok, når du endelig går inn for å kjøpe noe, kommer du en eller annen måte til å gå ut med det verdifulle elementet du gikk inn for, men for din ønskeliste med alle klokkene og fløyter Hvordan gjorde selgeren det. Vel, noen selgere er bare så gode, og du kan også. Her er de åtte mest effektive triksene for deg å prøve ut. 1 Dump wishy-washy prospekter De beste selgerne vet at salget er et tallspill og et tidsspill Målet er å sortere gjennom prospekter så raskt som mulig for å finne noen gode muligheter. I stedet for å prøve å overtale alle muligheter til å gjøre forretninger med dem, er toppsalgene få svake utsikter til å utrydde seg raskt, slik at de kan tilbringe tiden på de beste utsiktene.2 Forstå at du ikke må gjøre alle glade De beste selgerne kjenner 80-regelen, hvor 80 prosent av deres provisjon kommer fra 20 prosent av sine klienter Så th øye betaler mye oppmerksomhet til sine beste kunder. Småere klienter overføres til noen andre, eller serveres heller ikke. Den lille fyren kan være ulykkelig, men det er hvordan de beste selgerne ruller.3. Hold alltid et skritt foran kunden din. beste selgere forstår deres beste kunder innvendig og utvendig. De gjør sine undersøkelser og graver seg dypt, på klienten og i bransjen. Målet er å finne problemer og muligheter for kundene sine før klienten selv er klar over det.4 Under lover og over levere De vet at hvis de stiller kundenes forventninger lavt, når produktet eller tjenesten leveres, blir kunden blåst bort med opplevelsen. Og det er akkurat slik du vil bli posisjonert for neste samtale med den klienten. 5 La kundene selge seg Pustete selgere prøver å overbevise kunden om å kjøpe, kjøpe, kjøpe Men de beste selgerne vet at den mest overbevisende personen er kunden selv. Hun jobber med å stille de riktige spørsmålene og lede kundene til å overbevise seg selv om de vil ha produktet.6 Mimic kundene dine på en fin måte Bare fordi noe kan være bra, betyr det ikke at s hvordan kunden beskriver det. Noen kunder kan bruke ordet fantastisk, mens andre bruker effektiv eller økonomisk vis. Noen selv bruk ordet gnarly De beste selgerne identifiserer adjektiver som klienter og prospekter bruker til å beskrive ting, og deretter bruke de samme ordene for å påkalle de ønskede følelsene i kjøperen.7 Juster setestøyden Verdens beste selgere tar ansvar for salgsmøter ved å justere Stolen seterhøyde De starter møter med stolen justert litt under kunden s, noe som subliminalt signaliserer at kunden er i en dominerende posisjon. Når møtet fortsetter, vil selgeren sakte heve sin stol for å sitte litt høyere enn utsiktene for å sette dem i en dominerende stilling Den langsomme overgangen subliminalt faser utsiktene til å være mer mottakelig for forslag fra selgeren Og hvis de ikke kan justere stolen, endrer de rett og slett holdningene sine for å oppnå samme effekt.8 Få kundene dine til å si nei Mens all salgstrening i verden sier at du må få prospekter i form av å si ja gjentatte ganger, verdens beste selgere får faktisk utsiktene til å si nei Gjentatt sier ja fortynner betydningen og tilliten til hver ja, men hvis et prospekt sier nei til flere alternativer, når de endelig sier ja til det rette alternativet, er de svært tilbøyelige til å holde fast i det er den eksakte grunnen til at de beste eiendomsmeglerne viser dårlige hus først, så når kunden ser den rette, hopper de på den. Mike Michalowicz er forfatteren av The Pumpkin Plan og The Toilet Paper Entrepreneur. Han er en nasjonalt anerkjent høyttaler på entreprenørmessige emner og er konsernsjef i Provendus Group, en konsulentvirksomhet som hjelper bedrifter som har vekst i å gå videre fremover. Foto Getty Images. Consumer Advisory. BEWARE OF PROMISES OF EASY PROFITS FROM COMMODITI ES TRADING BASED ON SEASONAL DEMAND OG ANDRE OFFENTLIG INFORMASJON. Konsumenter må være våken for innsats for å selge råvare futures eller alternativer til dem basert på en salgsstrek som du kan tjene mye penger med liten risiko ved å skynde deg på råvaremarkedene på forhånd av sesongmessige endringer eller som svar på offentliggjorte rapporter eller kjente aktuelle hendelser. USA Commodity Futures Trading Commission CFTC er det føderale byrået som regulerer handel med råvare futures og opsjoner kontrakter i USA og bringer tiltak mot firmaer mistenkt av ulovlig eller bedragerisk salg av råvare futures og opsjoner CFTC har i løpet av de siste årene ført til handlinger mot misdrivende som lokket kunder med krav om at man kunne tjene store overskudd med liten risiko basert på forutsigbare sesongkrav, publiserte rapporter eller kjente gjeldende eventspanies bruker ofte annonser på radio og tv, samt infomercials programlengde fjernsyn c Ommercials for å fremme råvarer futures og alternativer Disse annonsene kan hevde at sesongmessige trender i etterspørselen etter bestemte varer eller kjente aktuelle hendelser skaper en mulighet til å tjene store penger ved å handle i råvare futures og alternativer Annonsene og infomercials lover raske rikdom som å snu 5.000 til 20.000 på bare noen få måneder med forhåndsbestemt risiko. Et gratisnummer vil bli annonsert eller vises på TV-skjermen som inviterer deg til å ringe hvis du vil ha mer informasjon. For eksempel kan annonser på radio eller TV oppfordre deg til å kjøpe varemerker i oppvarmingsolje fordi økt etterspørsel etter fyringsolje om vinteren sannsynligvis vil øke oppvarmingsoljeprisene. Toningen kan gå noe slikt. Det vant t være lenge før kaldt vær er her Oppvarmingsoljelagrene er nede og etterspørselen går opp. Det er advarsler om mangel allerede Få fakta om hvordan 5000 riktig plassert kan returnere 20.000 eller mer med bare en ti prosent flytte jeg n Prisene på oppvarmingsoljen Tidligere resultater er ikke en indikasjon på fremtidige resultater, og folk kan tape penger. Lav rekvisita og høy etterspørsel tilsvarer høyere priser. Få strategiene nå ved å ringe 1-800-XXX-XXXX. 5000 kan returnere 20.000 eller mer, men timing og strategi er nøkkel. På samme måte kan reklame i løpet av våren utvide råvaremuligheter i blyfri bensin fordi økt forbruk av bensin om sommeren sannsynligvis vil øke bensinprisene. Eller du kan få en telefonsamtale fra en selger som oppfordrer deg til å investere raskt i futures for visse landbruksprodukter. varer fordi El Nino har drevet opp prisene på disse varene, eller en nylig utstedt regjeringsrapport har beskrevet mangler på denne varen. Hva er Feil med Pitch. These salgssteder er falske. Sesongmessige økninger i etterspørselen etter varer fører ikke nødvendigvis til økt verdi av en opsjon eller futures kontrakt på disse råvarene fordi markedet allerede har fakturert sesongbasert etterspørsel i prisen på fut ures og opsjoner Det samme gjelder for kjente opplysninger som El Nino eller regjeringsrapporter. Markedene reagerer umiddelbart om noen få timer, ofte noen få minutter til ny informasjon. Med andre ord tar prisene på råvarealternativer og futureskontrakter allerede hensyn til alle kjente eller forutsigbare markedsforhold, som for eksempel sesongmessige endringer i etterspørselen etter en vare eller kjente mangler på en vare. Adventen til sommeren og vintersesongene, eller den siste avdelingen for jordbruksdepartementet i USA, rapporterer om avlingens størrelse, er ikke nyheter som er kjent til bare noen få. I tillegg hevder at risikoen for å kjøpe råvare futures og opsjoner kan være forhåndsbestemt eller fast er misvisende. Kjøpere av råvare opsjonskontrakter kan miste hver eneste krone av sine investeringer og fordi terminkontrakter er leverage eller marginert, kan futures investorer miste mer enn deres investeringer. Du kan plasseres via radio, fjernsyn, telefon, eller internett. På siden fra fjernsyn og radio annonsere kan du høre disse salgssteder i telefonsamtaler, e-postmeldinger, internettannonser eller nettsider eller under diskusjoner på internettchatelokaler. I de siste månedene har forbrukerne videresendt til CFTCs Divisjon for Håndheving en rekke Uønskede e-postmeldinger sendt over Internett Disse spammeldingene, eller masseforsendte e-postmeldinger, gir muligheter til å investere i en rekke ulike varer, og spår vanligvis høy avkastning basert på sesongmessige prisutviklinger i en bestemt vare eller på værrelaterte nyheter som slike som El Nino Også i noen tilfeller er det selskapet som har produsert og arrangert for en fjernsyns - eller radioannonsering, ikke registrert å tilby eller selge råvare futures eller alternativer, men i stedet selger navnet ditt til meglere som deretter vil gjøre tilsvarende krav i en telefonsalgsstrek I en etterfølgende høytrykksanrop kan en selger gjenta sesongens påfylling eller lignende krav og oppfordre deg til å handle raskt for å gripe dette c Hvis du blir bedt om av et selskap som hevder å handle med varer og ber deg om å betale midler til disse formål, bør du være veldig forsiktig. Se etter advarselsskiltene som er oppført nedenfor. , og ta følgende forholdsregler før du plasserer dine midler med et handelsvareforetak som tilbyr leveranserte eller finansierte varehandelstransaksjoner. Gjenta eventuelle selskaper som forutsier eller garanterer store fortjenester på grunn av forutsigbare, sesongmessige endringer i etterspørsel, publiserte rapporter eller kjente aktuelle hendelser . Hold deg unna selskaper som lover eller ingen finansiell risiko. Vær forsiktig med høytrykksarbeid for å overbevise deg om å sende eller overføre penger umiddelbart til firmaet, via Overnight Shipping Companies, Internett, via e-post eller annet. Vær skeptisk til Uønskede telefonsamtaler om investeringer, spesielt de fra utenlandske selgere eller selskaper som du ikke er kjent for. Før du handler, ta kontakt med CFTC o r andre myndigheter, inkludert din stat s advokat generalsekretariat s forbrukervern Bureau og de bedre business byråer og National Futures Association. Be sikker på at du får all informasjon om selskapet og dets spor post og verifisere data hvis du kan, Før du investerer med noe selskap, sjekk selskapets materialer med noen som har økonomisk rådgivning du stoler på. Ikke ta vare på enkeltpersoner som ikke vil gi deg deres bakgrunn. Hvis du ikke er i tvil, må du ikke investere hvis du ikke kan få solid informasjon om selskapet og investeringen, kan du ikke risikere dine penger. For mer informasjon og kontakter. Generell informasjon om råvareterminaler og CFTC er tilgjengelig gjennom World Wide Web. Medlemmer av offentligheten kan rapportere mistenkt forseelse på CFTCs nettsted hos deg kan også kommunisere direkte med CFTC s divisjon for håndhevelse via e-post på du kan også skrive eller ringe commodity futures trading kommisjon, divisjon for håndhevelse, tre l avayette Center, 1155 21st Street, NW Washington, DC 20581, 202 418-5320.Har et spørsmål til Quatloos Ask Tony-the-Wonder-Llama. Sikkerhet Svindel og Bond Svindel, inkludert Boiler Rom Pumpe og Dump Ordninger, Mutual Fund Hedge Fond Svindel, FOREX svindel, pluss Churning, Private Placements, Venture og Bridge Funding, IPOs, Viaticals Svindel, HYIP og Prime Bank svindel, MTNs, historiske notater, gjenopprettingsordninger, etc. Vi gjør IKKE spam Ulike multi-level markedsførere andre kriminelle har Nylig sendt ut spam etter å ha mottatt e-postadressen vår, slik at folk ville klage på spam og få oss til å bli stengt aka joe jobben Disse multi-level markedsførere og andre kriminelle har engasjert seg i denne typen cyber-terrorisme fordi vår fortelling sannheten om deres falske ordninger var vondt deres evne til å selge til nye ofre Heldigvis anerkjenner vår ISP nå at disse falske spammene er falske og ignorerer dem, og i tillegg dupliserer vi dette nettstedet på mange andre servere inkludert herdede servere, samt våre egne proprietære servere, slik at vi ikke kan bli skadet av disse multi-level markedsførere og andre kriminelle Death to Spammers.

No comments:

Post a Comment